Правила и условия

Основни правила & условия

Обновено: 2022-03-02

Тези правила и условия се отнасят до използаването на уебсайта www.dugez.bg, управляван от Дугез ООД . (''ние'',''наш'' или ''нас'' в зависимост от контекста).

Вие приемате, че ползването на този уебсайт, както и всяка транзакция направена чрез него, е обект на тези правила и условия (''Правила''). Съветваме Ви да прочетете тези Правила внимателно и изцяло, както и да разпечатате копие за бъдещо ползване. Чрез търсенето на информация, използването, регистрирането или извършването на транзакция в нашия уебсайт Вие потвърждавате, че сте прочели, разбрали и се съгласявате с тези Правила. В противен случай, моля, не ползвайте този уебсайт. 

Когато пазарувате през уебсайта, ще Ви бъдат поискани лични данни, включително (но не само) пълното Ви име, адрес, пощенски код, настоящото Ви жителство и електронен адрес. Вашата лична информация ще се използва в съответствие с нашата Политика за поверителност. Съгласявайки с тези Правила, Вие потвърждавате също така че сте прочели, разбрали и се съгласявате с правилата, описани в нашата Политика за поверителност. 

Съдържание:

Член 1 – Достъп до услуги

Член 2 – Информация за нас

Член 3 – Промени в уебсайта

Член 4 – Процес на поръчване

Член 5 – Потвърждение за поръчка

Член 6 – Плащане

Член 7 – Защита

Член 8 – Доставка

Член 9 – Точност на съдържанието

Член 10 – Връщане, отказ и замяна

Член 11 – Възстановяване на суми

Член 12 – Гаранция

Член 13 – Процедура за подаване на жалби

Член 14 – Собственост на правата

Член 15 – Отговорности

Член 16 – Други важни правила

Член 17 – Свържете се с нас

 

Член 1 – Достъп до услуги

Поръчвайки чрез нашия уебсайт, Вие гарантирате, че сте законно в състояние да сключвате обвързващи договори и че сте навършили 18 години.

Член 2 – Информация за нас

Управление: Дугез ООД

Търговска марка: dugez

Офис адрес:
ул."А. Москов", 308 ЗПЗ
Варна - 9000
България

E-mail адрес: dugez.varna@gmail.com

ЕИК: 204961906

Член 3 – Промени в уебсайта

Запазваме си правото да променяме Правилата от време на време. Всички промени влизат в сила от момента, от който са публикувани на уебсайта и ще бъдат действащи за всички договори за покупка на продукти от тази дата. Ваша отговорност като посетител на уебсайта е да прочетете правилата и условията всеки път, когато ползвате уебсайта.

Всички отклонения от тези правила и условия могат да бъдат зачетени, само ако са написани и подписани от оторизиран представител. В този случай, всички останали клаузи на Правилата остават напълно непроменени. 

Член 4 – Процес на поръчване

 

Моля, проследете линка Как да поръчам за информация как се дава поръчка на нашия уебсайт. Всички поръчки на dugez.bg подлежат на предварително приемане на нашите правила и условия. (Моля, вижте раздел 1.2).

По време на процеса на поръчване ще бъдете помолени да поставите отметка в поле, с което да потвърдите, че сте прочели, разбрали и се съгласявате със съдържанието и приложимостта на тези Правила. Няма да можете да направите поръчка, освен ако не сте приели Правилата.

Правилата, които са в сила към момента на сключване на договора Ви ще се прилагат за Вашата поръчка, освен ако изрично не се съгласите с приложимостта на по-новия, ревизиран вариант на Правилата.

Когато равите поръчка на нашия уебсайт трябва да се регистрирате и да ни предоставите потребителско име и парола (''Данни за влизане в акаунта''). Информацията, която предоставяте на този уебсайт трябва да бъде пълна и точна през цялото време. Вие сте отговорен за поддръжката и конфиденциалността на Вашите Данни за влизане в профила. Ние не сме отговорни за каквито и да било щети или загуби, които могат да възникнат в случай на неправилна защита на личната Ви информация от Ваша страна. В случай че имате каквито и да било притеснения относно Вашите Данни за влизане в акаунта или Ви стане известна злоупотреба с тях, моля свържете се с dugez.varna@gmail.com

Член 5 – Потвърждение за поръчка

След като дадете поръчка ще получите e-mail от нас удостоверяващ, че сме получили Вашата заявка. Моля, забележете, че това не означава, че Вашата поръчка е приета. Вашата поръчка декларира пред нас намерението Ви да закупите продукта. Всички поръчки са предмет на приемане от наша страна и ние ще потвърдим това приемане чрез изпращане на e-mail до Вас, който да удостовери, че продуктът е изпратен („Потвърждение за изпращане“). Договорът между двете страни („Договорът“) ще бъде оформен след като изпратим продукта към Вас. Преди това, можем да Ви уведомим, че не приемаме поръчката Ви или Вие може да я откажете.

Всички продукти, които поръчвате през уебсайта ни, остават наша собственост, докато не получим пълното плащане за тях.

Член 6 – Плащане

Плащането може да се извърши чрез всеки един от описаните в Начини на плащане раздел.

Ние придвижваме плащането веднага щом получим Вашата поръчка. Веднъж след като сме отбелязали данните от кредитната Ви карта и проверим наличността ни, продуктът е готов за изпращане. 

За да сме сигурни, че кредитната или дебитната Ви не се използват без Вашето разрешение, ние ще валидираме информацията дадена по време на процеса на поръчване (име, адрес и друга приложена информация) срещу неправомерно използване от базата данни на трети страни. Съгласявайки се с тези Правила, Вие се съгласявате с тези проверки. Тази информация се използва само, за да се провери Вашата идентичност. Кредитни проверки не се извършват и това няма да повлияе на кредитния Ви рейтинг. Цялата информация, която ще ни предоставите, ще бъде третирана съгласно нашата политика за конфиденциалност и Закона за защита на личните данни.

Ние обработваме Вашето плащане, контролирано от трета страна доставчик на услуги, съвместим със стандартите за безопасност, приети в индустрията на разплащателните карти.  (PCI DSS версия 2).

Като клиент при завършване на поръчката можете да изберете опцията за заплащане с наложен платеж. С тази опция за плащане не е необходимо да плащате при завършване на поръчката, а вместо това да заплатите на куриера при доставяне на поръчката.

Ако изберете наложен платеж, ще трябва да заплатите такса за услугата в размер на 12 лв при завършване на поръчката.

Ще получите потвърждение за изпращане, когато пакетът е на път. В деня на доставката превозвачът ще ви изпрати имейл или SMS кога колетът ще бъде доставен. На вратата трябва да заплатите поръчката в брой или с карта. Ако сте поръчали множество артикули, трябва да ги заплатите отделно на превозвача при доставката.

Имайте предвид, че при доставка с наложен платеж няма да ви възстановим сумата в брой, а ще я получите по банков път.

Член 7 – Защита

Веднъж след като сте достигнали стъпката за заплащане през процеса на поддаване на Вашата поръчка, защитният режим автоматично ще се активира. Може да разпознаете този режим по катинара, който ще се появи на дъното на страницата, в десния ъгъл на Вашия браузър. Защитният режим гарантира, че всички Ваши детайли са криптирани за по-добра защита.

За да можем да продължим с процеса на плащане в кредитна или дебитна карта, ще Ви поискаме данните от Вашата карта. Това ще се случва всеки път, когато правите плащане към нас. С изключение на случаите, описани в тези Правила, ние няма да се свързваме с Вас чрез e-mail или по друг начин, за да Ви поискаме данни от Вашата карта или друга защитена информация. Ако получите e-mail, който изисква тази информация, моля свържете се с нашия отдел “Обслужване на клиенти” незабавно.

Използваме наши надеждни похвати, за да осигурим на уебсайта ни защита от вируси и други видове вредно съдържание, които могат да навредят на компютъра Ви, въпреки че не можем да дадем гаранции. Ваша отговорност е да осигурите правилното оборудване (включително, но и не само антивирусна програма), за използвате мрежата сигурно. Освен в случаите, в които се изисква от закона, ние няма да бъдем отговорни пред Вас или за повреда или загуба причинена на Вас, в резултат на атака на вируси или друго вредно съдържание, при използване на нашия уебсайт. 

Член 8 – Доставка

Стойността и времето за доставката, зависят от адреса за доставка и вида на продукта, който искате да получите. За повече информация, моля погледнете информация за доставките.

Ще направим всичко възможно да спазим сроковете, които сме Ви обещали. Въпреки това, понякога, поради непредвидени обстоятелства, забавянето е неизбежно. Ние не носим отговорност за забавяне или невъзможност за доставка на продукта в рамките на определените граници, ако е причинено частично или изцяло поради обстоятелства, които са извън нашия контрол.

Ако няма никой на домашния Ви адрес или на адреса за доставка, който да приеме пратката, ще Ви бъде оставена бележка с координати къде ще бъде тя ще бъде оставена, което може да е и при съседите Ви. Като алтернатива можем да върнем поръчката Ви в някой от складовете на куриерската служба и бележката ще дава указания как да си вземете поръчката оттам.

Рискът от повреда или загуба на продуктите остава наша отговорност до по-рано на същия ден, в който е направена доставката (ако продукта е изцяло платен) или дата, в която е направен първи опит да се достави продукта.

Възстановяне на сумите от доставката е възможно само в съответствие с Вашите права съобразно CPDSR 200 (Consumer Protection Distance Selling Regulations 200) и други приложими закони. 

Член 9 – Точност на съдържанието

Освен в случаите, описани по-долу, цената, която заплащате е тази, която е посочена по времето, в което получаваме Вашата поръчка, освен ако не възникне грешка.

Въпреки всички мерки, които взимаме, за да сме сигурни, че псосочените на уебсайта цени са точни, понякога грешките са неизбежни. Ако открием грешка в цената, ние ще се свържем с Вас възможно най-бързо, за да Ви дадем възможност да препотвърдите заявката за продукта с реалната му цена или да я отмените. Ако не можем да се свържем с Вас, поръчката Ви автоматично се анулира. Ако откажете поръчката, но вече сте я платили, ние ще Ви възстановим пълната стойност, която сте заплатили.

Всички цени са в български лева с включен ДДС. Цените са без такси за доставка, които са показани за съответния продукт в информацията за доставката.

Всички размери, измервания и измерения са приблизителни. Опитваме се да ги обявим възможно най-точно, но въпреки това не можем да гарантираме, за тяхната абсолютна прецизност.

Използваме наши способи за показване на снимките на продуктите, максимално близки до реалния им вид.

Член 10 – Връщане, отказ и замяна

За директна информация относно връщане на поръчани продукти, моля обърнете се към Политика за връщане.

Според CPDSR (Consumer Protection Distance Selling Regulations) Вие имате право да анулирате Вашата поръчка в рамките на 30 дни, започващи в деня, в който сте получила Продуктите. В този случай ще получите пълно възстановяване на сумата платена за Продуктите, която ще Ви бъде изплатена в съответствие с раздела „Връщане на суми” по-долу както и в съответствие с Вашите законови права.

Ако желаете да анулирате поръчката си, трябва да ни информирате, чрез e-mail. Тогава ние ще организираме взимане обратно на поръчката, при това БЕЗПЛАТНО, като продуктът трябва да бъде в оригиналната си опаковка и в същото състояние, както когато сте го получили, (моля, прочетете нашата Политика за връщане за повече информация). Имате законовото задължение да се погрижите за продуктите, докато те са във Ваше притежание. Ако се провалите при изпълнение на това задължение, ние имаме право да Ви изискаме компенсация.

Тези Правила не нарушават другите Ваши законови права на потребител и не преставляват пълно описание на всички Ваши законови права. За повече информация относно правата Ви на потребител под защита на Закона за продажба на стоки от разстояние, моля свържете се с местните власти и служби, отговарящи за търговските и потребителските права.

В редки случаи може да се случи така, че описанието на продуктите да се измени. В тези случаи ние ще се свържем с Вас възможно най-скоро, за да Ви предложим алтернатива на оригиналния, поръчан от Вас продукт. Ако не сте доволни от предложения заместител, моля свържете се с нашия отдел Обслужване на клиенти. Ще организираме обратното взимане на продукта и възстановяването на платената сума, съобразно нашата Политика за връщане на пари в секцията Връщане на пари, описана по-долу.

Ако смятате, че сте получили стока с дефект, повреда или продукт, който не сте поръчали трябва да ни информирате в разумно време. Моля, не връщайте продукта обратно към нас незабавно. По скоро ние ще се свържем с Вас, за да обсъдим разумно разрешение и да Ви предложим (без ограничения) поправка или замяна на части или целия продукт или връщане на заплатената сума, ако поправката или замяната не са върможни. Ако Ви предложим възстановяване на сумата, ние ще Ви върнем сумата на дефектния, повредения или сгрешен продукт изцяло, като всички приложими такси за обратната  доставка или други оправдани такси, които могат да се появят при връщането на продукта, ще бъдат за наша сметка. Ако сме в състояние да поправим или заменим поръчания от Вас продукт, но Вие въпреки това не го искате, може да изпратите продукта обратно, но ще трябва да заплатите разходите за първоначалната доставка и за връщането на Продукта. След което ще Ви върнем сумата, заплатена за Продукта.

Член 11 – Възстановяване на суми

Ако отмените поръчка съобразно раздела Връщане, отказ и замяна, описан се по-горе, ние ще Ви възстановим платената сума, след като получим обратно продуктите. Възстановяването ще бъде направено в картата Ви, като това възстановяване ще бъде подчинено на наредбите за стоки, повредени при обратно транспортиране или за които ние сме организирали взимането.

Член 12 – Правна гаранция

Гарантираме, че всеки продукт, закупен от нас чрез уебсайта ни, е в съответствие със съответния договор за продажба в продължение на минимум две години от доставката на продукта, съгласно законодателството на ЕС, но националното законодателство може да Ви предостави допълнителни права. Съответствието с договора за продажба означава, че продуктите съответстват на описанието на нашия уеб сайт, годни са за целите, за които обикновено се използват продукти от същия тип и показват качеството и производителността, които са нормални за продукти от същия тип и които могат да бъде разумно очаквани. Тази правна гаранция покрива и щети, които могат да възникнат по време на доставката.
В случай на несъответствие, имате право да изискате продуктите да бъдат приведени в съответствие безвъзмездно чрез поправка или замяна или, ако това е невъзможно или непропорционално, чрез подходящо намаление на цената или възстановяване. Ако закупеният от Вас продукт е повреден, моля, не се колебайте да се свържете с нашия отдел за обслужване на клиенти.
Тази правна гаранция не засяга или не измества никое от Вашите други права като клиент въз основа на национални закони и разпоредби.

Вашите права по силата на правната гаранция стават невалидни, ако някоя друга страна, различна от производителя, или ремонтен сервиз, който не е определен от Дугез ООД, модифицира продукта.

Член 13 – Процедура за подаване на жалби

Предприемачът има процедура за подаване на жалби, за която клиенти са достатъчно информирани, и разглежда жалбата в съответствие с тази процедура за подаване на жалби.

Оплакванията относно изпълнението на споразумението трябва да бъдат описани пълно и ясно в рамките на разумен период от време, след като клиентът е забелязал неизправностите.

Жалбите, подадени до предприемача, ще бъдат отговорени в рамките на 14 дни след датата на получаване. Ако дадена жалба има предвидимо по-дълго време за обработка, предприемачът ще отговори в рамките на 14 дни с потвърждение за получаване и посочване кога клиентът може да очаква по-подробен отговор.

Клиентът трябва да позволи на предприемача най-малко 4 седмици за разрешаване на жалбата при взаимна консултация. След този период се повдига спор, който отговаря на условията за разрешаване на спорове.

Не сте удовлетворени от обработката на жалбата ви? Можете да представите жалбата си пред Комитета по спорове чрез Европейската платформа за ОРС. (http://ec.europa.eu/consumers/odr)

Член 14 – Собственост на правата

Съгласявайки се с Правилата, вие приемате и се съгласявате, че всички авторски права и друга интелектуална собственост се предоставя само за лична употреба и остава наша собственост по всяко време.

Вие може да сваляте или да копирате съдържание или материали за лична употреба, само  от нашия уебсайт. Копирането, възпроизвеждането, публикуването, разпространението или показването на материали, изложени на нашия сайт, за друга употреба е незаконно и е забранено от закона.

Съдържанието и други материали в нашия сайт са на разположение само за Ваша лична употреба и не могат да бъдат копирани или използвани, освен ако това не е съгласувано с нас или някой от нашите представители в рамките на оторизирани писмени условия.

Член 15 – Отговорности

В предмет на останалата част от този раздел, озаглавен Отговорности, ако не успеем да спазим тези Условия ще бъдем отговорни към Вас по отношение на покупната цена на продукта.

В предмет на останалата част от този раздел озаглавен Отговорности, ние не носим отговорност за загуби, в следствие на невъзможността ни да спазим Правилата, поради следните причини: загуба на доход или приходи; загуба на бизнес; пропуснати ползи; загуба на очаквани икономии; загуба на данни; загуба на доброто си име или репутация; лошо управление или неправилно разпределение на офисно време; или някакви специални или косвени загуби, в следствие на накърнено добро име и влошена репутация.

Нищо в настоящото споразумение не изключва или ограничава нашата отговорност по отношение на причинена смърт или телесна повреда, в следствие на небрежност от наша страна; измама или измамно съдържание; всяко нарушение на задълженията, заложени в Част 12 на Закона за продажба на стоки от 1979 г.; дефектни стоки по смисъла на Закона за защита на потребителите от 1987 г.; или всякакви други въпроси, за които би било незаконно за нас, да бъдем изключени от отговорност или да се опитаме да бъдем изключени от отговорност.

Въпреки, че влагаме всички разумни усилия, за да гарантираме, че нашият уебсайт отговаря на всички приложими стандарти за сигурност, не може да ни бъде търсена отговорност за неоторизиран достъп на информация, която ни предоставяте чрез нашия сайт.

Ако някое от тези Правила или някоя от клаузите на договора се определят от компетентен орган за невалидни, незаконни или неприложими в някаква степен, това правило, условие или разпоредба ще бъдат отделени от останалите правила, условия и разпоредби, като останалите ще продължават да са валидни до най-голямата си степен, позволена от закона.

Европейската Комисия предлага за потребителите уеб сайт за онлайн разрешаване на спорове (ОРС):http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Тази платформа служи като фокусна точка за извънсъдебно разрешаване на спорове, произтичащи от онлайн продажби или договори за услуги, в които потребителят участва

Член 16 – Други важни правила

Всички договори се сключват на английски. Всички въпроси, които могат да възникнат в бъдеще ще бъдат разгледани от английското законодателство и ще бъдат обект на английската съдебна система.

Тези Правила съставляват цялостното обвързване между нас и заместват всички предишни дискусии, кореспонденции и преговори помежду ни, свързани с предмета на действие. Ние се съгласяваме, че нито един от нас няма да предприеме мерки, по отношение на което и да е изложение или гаранция (без значение дали е направена невинно или по непредпазливост), които не са посочени в тези Правила. Всеки от нас се съгласява, че единствено нашите собствени действия по отношение на изложенията и гаранциите, посочени в тези Правила (без значение дали са направени невинно или по непредпазливост) могат да бъдат в нарушение на споразумението.

Нито едно лице, което не е страна по това споразумение, няма правото да привежда в сила Правилата по този договор.

Член 17 – Свържете се с нас

Ако имате въпроси или притеснения относно Правилата или уебсайтa, моля свържете се с нас.